Agència d’Ocupació i Desenvolupament Local

Logo San Fulgencio

Ajuntament

San Fulgencio

L’agència d’Ocupació i Desenvolupament Local és una àrea creada per l’Ajuntament de San Fulgencio per a prestar als ciutadans un servei integral en matèria d’ocupació i foment de les diferents activitats econòmiques mitjançant accions personalitzades d’assessorament, formació i intermediació laboral per a emprenedors i aturats. Així com la cerca i tramitació de recursos de les diferents administracions i empreses per a la posada en marxa de projectes per al municipi.

La Borsa d’ocupació, creada per a proporcionar als empresaris una eina per a trobar treballadors i facilitar als demandants d’ocupació l’accés a les diferents ofertes i els serveis d’orientació i cerca d’ocupació per a persones desocupades del municipi, són les principals actuacions que es desenvolupen en l’agència, a més de la promoció del comerç local i l’establiment d’una col·laboració real amb els associacions empresarials de la localitat.

Contacte:

Telf: 966 794 201 – Extensión 7