I.E.S San Fulgencio

Logo San Fulgencio

Ajuntament

San Fulgencio

L’institut de San Fulgencio està situat, de manera provisional, en les instal·lacions del poliesportiu municipal.

El centre és una secció de secundària i impartim els quatre cursos de l’Educació Secundària Obligatòria. En total disposem de 9 unitats i tenim matriculats al voltant de 190 alumnes per a una plantilla de 26 professors.

A causa de la diversitat cultural de la població i, per tant, del centre, disposem d’hores de reforç i desdoblegue en moltes de les nostres assignatures.

L’horari escolar és de 8.00 a 14.10 per als alumnes de 1r cicle d’ESO de dilluns a divendres, i de 8.00 a 15.00 per als alumnes de 2n cicle d’ESO els dilluns i dimarts, coincidint amb els alumnes de 1r cicle la resta de la setmana.

Dos dies a la setmana també atenem a les vesprades els alumnes del Programa d’Acompanyament Escolar.

Contacte:

CONSERGERIA: (966) 92 68 25